Олексій Вадатурський: «Ми зацікавлені у розвантаженні автомобільних доріг!»

Четвертого липня на порталі ЛІГА.net відбулася інтернет-конференція Героя України, генерального директора компанії «НІБУЛОН» Олексія Опанасовича Вадатурського, в ході якої він докладно відповів на майже 40 запитань українців з усіх областей України. Не всі наші читачі мають можливість ознайомитись з цим матеріалом, а тому звертаються до редакції з проханням опублікувати його на сторінках газети. На жаль, великий обсяг та специфіка подачі обмежують газетні шпальти, але керівництво «РП» вирішило зробити декілька статей, в яких будуть висвітлені найбільш актуальні питання для мешканців Миколаївської області.

Дуже цікавить наших земляків, чи будуватиме компанія найближчим часом перевантажувальні термінали в нашій області. Керівник компанії подякував миколаївцям за таке запитання та розповів наступне: «Усі знають, що ми будуємо підприємства в інших областях. У нашій Миколаївській областітеж були плани. Я миколаївець, патріот Миколаєва, і я за те, щоб у Миколаїв не заїжджала жодна вантажівка, тим більше у спекотні дні літа. Це дійсно екологічна трагедія в період збиральної кампанії. У нас було декілька пропозицій. Коли у 2016 році приїжджав міністр інфраструктури, він був дуже вражений, як ми працюємо. Запросив мене до себе, ми приїхали разом з міським головою Миколаєва до нього, і я показав йому проект створення паромної переправи, щоб вантажний транспорт взагалі не заїжджав у місто. Ми готові до його реалізації. Це є реальні поштовхи для розвитку економіки нашого міста: завантажити суднобудівні заводи на декілька років, дати роботу будівельникам, додаткові доходи до місцевих бюджетів від цієї паромної переправи, вирішення екологічної проблеми від засилля автотранспорту. Ми пропонували і голові ОДА, і міському голові збудувати підприємство як з правої, так і з лівої сторони Південного Бугу, щоб автотранспорт як з боку Миколаївського, так і з боку Новоодеського районів не заїжджав у Миколаїв. На превеликий жаль, ці напрацювання залишилися без уваги. Сподіваюся, що ми здійснимо ці плани, і тоді можна буде вирішити цю проблему».

Одне з найболючіших питань для Миколаївщини – погані дороги. І часто люди, не розбираючись у суті проблеми, або ж чиновники навмисно, безпідставно звинувачують саме «НІБУЛОН» у доведенні їх до такого стану. Тому не дивно, що саме це питання стало одним із перших, яке Олексій Опанасович висвітлив дуже конкретно, з наведенням фактичного матеріалу:

«Наше місто транзитне, і єдиний шлях, який з’єднує Одесу і Миколаїв, – Варварівський міст. Через нього проходить понад три тисячі вантажівок на добу! Міст цей знаходиться в аварійному стані, і він може у будь-який час бути закритим.

Якраз створення паромної переправи допомогло б вирішити цю проблему, і «НІБУЛОН» готовий взятися за виконання цієї роботи, але я розумію, що з боку влади будуть перешкоди. Адже ми дали ідею – вперед, влада! Шукайте і агітуйте інвесторів. Є хороша справа. Сьогодні це можна зробити для міста і для України. Але цим треба займатися владі. Ми допоможемо, а буде можливість взяти участь – ми разом з іншими візьмемо. Нас звинувачують у тому, що наш автотранспорт розбиває усі автомобільні шляхи в Україні. Я хочу відповісти, що ми для цього не настільки велика компанія. У нас менше 100 вантажівок, коли в Україні їх півмільйона. Можливо, наша провина у тому, що ми відкрито пишемо на наших автомобілях логотип «НІБУЛОН», і майже 30 років, що працює компанія, нас і про нас знають.

Хоча деякі інші компанії, до яких я маю велику повагу, мають на своїх вантажівках написи іноземними мовами, які люди не розуміють та не пам’ятають. Тему розбитих автомобільних шляхів вигідно піднімати, щоб нас дискредитувати, і це часто використовують.  Ми зацікавлені у розвантаженні автомобільних доріг, ми поставили собі це за мету, і буквально днями перевезли річками 2,5 мільйона тонн вантажів! Через два роки перевеземо чотири мільйони тонн! Я впевнений, що ті, хто хоче нас дискредитувати, будуть казати, що «НІБУЛОН» пролобіював якийсь закон, що забороняє вантажівкам їздити і залишає автомобілістів без роботи. Ми за те, щоб реально перерозподілити потоки вантажів, щоб зникли з автодоріг маршрути вантажівок по 500-600 км. Наводжу конкретний приклад. Усі перевезення зерна з Дніпропетровської та Запорізької областей до Миколаєва були саме такі. За підтримкою Запорізької обласної державної адміністрації і особисто Костянтина Бриля ми зробили усе, щоб автомобілі на Миколаїв та Одесу не йшли через Херсонську область. Ми збудували три річкових підприємства і збудуємо ще два у Мар’янському Дніпропетровської та у Тернівці Запорізької області. І зробили все, щоб перевезення вантажів стали локальними, 80-100 кілометрів, щоб не потрібно було використовувати великотоннажні автомобілі, вистачить і середньотоннажних. Це економія для аграрного сектора на одній тонні до 500 гривень і додатковий дохід. Якщо рахувати з чотирьох мільйонів тонн – це 3,6 мільярда гривень економії для державного бюджету, економія від ремонту цих автомобільних шляхів!

А для тих, хто вважає, що наші автомобілі розбивають шляхи, у мене є статистика: близько 100 наших вантажівок проїхали через вагові комплекси, пройшли неочікувані перевірки і жодного разу не було зафіксовано перевищення ваги на наших автомобілях. Усі наші партнери знають, що наша компанія завжди дотримується встановлених законодавством норм».

У наступних номерах нашого видання ми продовжимо публікацію найбільш цікавих фрагментів вищезгаданої прес-конференції. Чекайте, далі буде.

Підготувала Вікторія Гонорацька

Добавить комментарий